Kuukausitapaaminen Helsingissä

RE: Kuukausitapaamiset Helsingissä (seuraava 29.4.)

Otetaanpa sitten joku Tolkien-kirja pöydälle kököttämään.
 
RE: Kuukausitapaamiset Helsingissä (seuraava 29.4.)

Kiitokset brandagambalaisille mukavasta seurasta ja noviisin perehdyttämisestä pelilaudan saloihin. Nähnemme toistekin!
 
RE: Kuukausitapaamiset Helsingissä (seuraava 27.5.)

Seuraava kuukausitapaaminen lähestyy... tapaamme siis sunnuntaina 27.5. viiden jälkeen Kaislassa.
 
RE: Kuukausitapaamiset Helsingissä (seuraava 29.7.)

Tapaamme jälleen Kaislassa kuukausitapaamisen merkeissä viikon päästä sunnuntaina 29.7. kello viiden jälkeen.
 
RE: Kuukausitapaamiset Helsingissä (seuraava 26.8.)

Seuraava kuukausitapaaminen ensi sunnuntaina 26.8. Kaislassa klo 17 eteenpäin.

Olen valmis kertoilemaan kuulumisia Return of the Ringistä ja otan muutaman kirjan mukaani.
Erityisen kiinnostava on Verlyn Fliegerin Green Suns and Faërie, jonka molemmat Tolkienin Kalevalasuhdetta koskevat esseet olen ehtinyt nyt lukea (vaikka muihin esseisiin en olekaan ehtinyt vielä tutustua).
 
RE: Kuukausitapaamiset Helsingissä (seuraava 30.9.)

Kas vain, kuukausi on jälleen kulunut. Seuraava kuukausitapaaminen 30.9.2012 klo 17 alkaen Kaislassa.
 
RE: Kuukausitapaamiset Helsingissä (seuraava 30.9.)

Enpä taida opiskeluasioiden hassujen deadline-aikojen vuoksi tällä kertaa ehtiä kuukausitapailemaan. Tulen ehkä jossain välissä jos saan tehtävät hyvälle mallille tarpeeksi ajoissa, mutta ei varmaan kannata odotella liikaa.
 
RE: Kuukausitapaamiset Helsingissä (seuraava 28.10.)

Lokakuun kuukausitapaamisen ajankohta lähenee.
Mietin tässä kun nuo kirjamessut osuvat viikonlopulle, olisiko jotain toiveita muusta päivästä kuin sunnuntaista? Mikäli täälläpäin pyörisi potentiaalisia tapaajia.
Esim. perjantainahan on messuilla Kuvastaja-palkinnon jako.
 
RE: Kuukausitapaamiset Helsingissä (seuraava 28.10.)

Kun nyt ei ole erityistä kiinnostusta ollut, niin pitänemme kuukausitapaamisen perinteisesti sunnuntaina eli 28.10. Kaislassa.
Minut voi kyllä bongata kirjamessuilta pyörimästä huomenna perjantaina (muina päivinä tuskin on varaa tulla).
 
RE: Kuukausitapaamiset Helsingissä (seuraava 28.10.)

Taitaa jäädä minulta väliin jo toista kertaa peräkkäin, kun illalla on taas yhden kurssin tehtävien palautusdeadlaini, ja lisäksi pitäisi ehtiä hallituksenkokoustamaan seitsemältä, niin että kuukausitapailu jäisi minulla muutenkin vähän lyhyeksi. En ehtinyt tänä vuonna kirjamessuillekaan. :(
 
RE: Kuukausitapaamiset Helsingissä (seuraava 28.10.)

Menen nyt paikalle ainakin tunniksi, jos joku ilmaantuu paikalle. Täytyy vain käydä äänestämässä ensin.
 
RE: Kuukausitapaamiset Helsingissä (seuraava 28.10.)

Periaatteessa ensi sunnuntaina 25.11. olisi kuukausitapaaminen.
Mutta jos osallistuminen on näinkin nihkeää kuin parina viime kertana, jään itsekin mieluummin kotiin, kuin raahaudun Kaislaan yhdelle lukemaan ja odottelemaan, josko joku sattuu tulemaan. Tietysti jos ihmiset ilmaisevat aikeensa tulla paikalle, voin vaihtaa aikeeni käpertyä lepakkotuoliin telkkarin ääreen illan hetkeen hobittien seurassa.
 
RE: Kuukausitapaamiset Helsingissä (seuraava 28.10.)

Parista viime kerrasta poiketen, minä olisin pääsemässä tällä kertaa paikalle.
 
RE: Kuukausitapaamiset Helsingissä (seuraava 28.10.)

En ole sunnuntaina töissä enkä sukuloimassa eikä mitään opiskeludeadlineakaan ole nurkan takana, joten ajattelin tulla paikalle.
 
RE: Kuukausitapaamiset Helsingissä (seuraava 28.10.)

Minäkin yritän olla silloin hereillä.
 
RE: Kuukausitapaamiset Helsingissä (seuraava 25.11.)

Varautukaa siihen, että lukuisia uusia tulee tutustumaan toimintaan. Aikamoni jonottaja on kiinnostunut.
 
RE: Kuukausitapaamiset Helsingissä (seuraava 25.11.)

Miccohan voi otta sen roll-upin mukaan, niin varmasti uudet tulijat tunnistaa missä pöydässä istutaan.
 
RE: Kuukausitapaamiset Helsingissä (seuraava 30.12.)

Kuukauden viimeinen sunnuntai 30.12. osuu mainiosti päivää ennen uuden vuoden aattoa, joten voimme huoletta* järjestää tapaamisen Kaislaan klo 17 alkaen.

*Yhdistyksen Haltiakalenterista puuttuu vuoden viimeinen päivä, mikä ensin aiheutti paniikin, onko sunnuntai vuoden vaihdetta.
 
RE: Kuukausitapaamiset Helsingissä (seuraava 27.1.)

Kuukausitapaamisen aika on jälleen käsillä. Vuoden ensimmäinen tapaaminen ajoittuu sunnuntaiksi 27.1.2013.
Perinteisesti viiden jälkeen Kaislassa.
Saatan tulla itse vähän myöhässä yhden kurssin takia, mutta aloittakaa te.
 
RE: Kuukausitapaamiset Helsingissä (seuraava 27.1.)

Tunnetusti erittäin muotitietoisena ja aikaani seuraavana ihmisenä olen hankkinut itselleni flunssan, joten jos ei ensi yön aikana tapahdu mitään pikaparanemista, jää minulta tällä kertaa kk-tapaaminen väliin ja satsaan sitten keskiviikon lukupiiriin.
 
Ylös