The Miitin 2014 ohjelman suunnittelu

Voin raahata miittiin nipun viisujani vuosien varrelta. Taidenäyttelyyn taidan ottaa vaan pari kuvaa, koska lähdemme miitistä Itä-Suomen kierrokselle, ja taulujen raahaaminen yleisissä kulkuneuvoissa on vähän raskasta. Mieleni tekisi tuoda 4 kuvaa, mutta ehkä tuon vain 2.
 
Hoi hyvä Konnun väki!
Nyt olisi myös mahdollisuus saada Seuralta rahallista tukea uusia miitissä järjestettäviä ohjelmanumeroita varten.
Eurot olisi lähinnä tarkoitus sijoittaa sellaiseen toimintaan, jota olisi ikävää järjestää omalla kustannuksella.
Ideoita otetaan vastaan!
Voitte heittää ideoitanne tähän topikkiin tai laittaa yksäriä minulle. :)
 
Larpista vielä sen verran, että The Miittiin siis pääsen, joten
järjestän kyllä Larpin, jos on pelaajia.

Ideoita ja toivomuksia pelin tyylistä, voi laittaa minulle yksärillä.
 
Nostetaanpa tätä taas. Edelleen ohjelmaideoita otetaan vastaan, jos jollain niitä sattuu olemaan.

Henane, mikä on larpin tilanne? Onko tullut lukuisia yksäreitä? :p

Onko kellään muuten videotykkiä lainaan Salaisia Miittijuttuja(TM) varten?
 
Origamipajasta sellaista, että kun tänään taas kertailin noita taiteltavia juttuja, alkoi mietityttää perhosen ja karhun mukanaolo. Ne kun eivät ole järin ihmeellisen näköisiä valmiina, mutta vievät kuitenkin melkoisesti aikaa pienine yksityiskohtineen. Siksi ajattelin jättää ne suosiolla pois ja pitää ohjelmassa vain sormuksen, kotkan ja lohikäärmeen, joissa uskon olevan tarpeeksi puuhaa. Jos niiden jälkeen jotakuta vielä taitteluttaa ohjatusti, niin voidaan toki karhukin tehdä. Perhonen jää kuitenkin kokonaan pois, koska "dollariorigamina" se vaatii ihan omanmallisensa paperin. Tietty jos joku haluaa omista seteleistään taitella perhosia, voin kyllä näyttää varsinaisen pajan jälkeen, miten se tapahtuu
 
Haluan larpata, mutta en katso omaavani riittävästi asiantuntemusta alalta, jotta voisin ruveta esittämään toiveita. Kaikki käy. Viimevuotinen oli yllätyksellinen ja mainio kokemus.
 
Jos olen paikalla sopivaan ajankohtaan enkä ole ihan kuoleman väsynyt niin olisi mukava larpata.
 
Ohjelman alustava runko linkattu nyt myös aloitusviestiin!

Mutta hoihoi KONTUKUORO! Mikä tilanne ootteko kenties loilottamassa jotain meidän variskurkkujen iloksi? :)
 
Lauleluajankohta on epäselvä. Pitänee sopia, kun kaikki laulajat ovat paikalla. Ja ketkä kaikki laulavat? Kertokaa toki! Minä ja joitain Brandagambalaisia?
Pahoitteluni, Jas, kun me laulelijat emme ole onnistuneet organisoimaan systeemiämme ajoissa. Vielä ehtii?
 
Jos on, niin siitä olisi mukava saada kuulla jonkinlaista dokumentaatiota. Tietysti, mikäli se sopii kaikille asianomaisille.
 
Oletko, Atheon, tulossa kitaran kanssa? Olisi hienoa tosiaan saada muutakin säestystä kuin rytmimunat. :grin:
Sinulla vissiin on virallinen viisukansio hallussasi? Osallistumisesi lauleluihin olisi huippujuttu! :)
 
En ole tulossa. Siksi vähän sitä mahdollista äänittämistä/kuvaamista huutelinkin. Olen enempi orientoitunut tuohon talvimiittaamiseen.
 
Vielä ehtii ja vielä miitin aikanakin ehtii ottaa tussin kätöseen ja suhata seinällä olevaan ohjelmaan Kontukuoron esiintymishetken! :)
 
Tajusin juuri, että en ole koskaan larpannut. Tämä olisi varmaan hyvä korjata theMiitissä. :) Eli rautalangasta: ilmoittautuisin mukaan.
 
Tervetuloa laulamaan, Isilmírë! :) Ja kaikki muutkin innokkaat.

Juolahtipa mieleen: voisiko olla ideaa, että alkuinfon jälkeen lauluporukka kerääntyisi yhteen miettimään ohjelmistoa ja ajankohtaa lauleluihin?
 
Teen alustavasti 5hahmon larpin, johon lisään sitten hahmoja. Jos osallistujia on vain ja ainoastaan 2, Larppia ei järjestetä. Eli ilmoittautumiset henk.koht. yksityisviestillä Larppiin minulle ensi torstaihin mennessä. Tulen Ke-To välisenä yönä pois Lontoosta.
 
Otan kitaran mukaan. :) Ja samalla ilmoittautuisin Kontukuoroon, vaikken lauluja osaakaan. :D

Edit: Voin myös esittää jotain omaa (jos kiinnostusta trubaduurille löytyy).
 
Ylös